تعمیر جلوبندی میتسوبیشی ، جلوبندی سازی میتسوبیشی

تعمیر جلوبندی میتسوبیشی ، جلوبندی سازی میتسوبیشی در تعمیرگاه تخصصی تهران مونیخ. ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی تخصصی جلوبندی و سیستم تعلیق خودروهای میتسوبیشی

عیب یابی تخصصی میتسوبیشی

سیستم تعلیق خودروهای وارداتی دارای قطعات مختلفی بوده که با کمک مفصل های بوش و سیبک به یکدیگر متصل شده اند. مهندسی طراحی بی نظیر این سیستم باعث شده عیوب ایجاد شده در جلوبندی و عقب بندی این خودروها نیز خاص باشد. تمام قطعات در این مرکز عیب یابی می شوند.

اورهال کامل جلوبندی میتسوبیشی

این روش بهترین کار برای تعمیرات جلوبندی و عقب بندی میتسوبیشی است. خودروهایی که چند سال در خیابان های ایران تردد داشته اند سیستم تعلیق آنها تحت تنش های بسیاری قرار گرفته و قطعات جلوبندی و عقب بندی آنها نیاز به باز و بست و سرویس کاری دارند.

فروش قطعات اورجینال میتسوبیشی

بی شک مهمترین عامل برای سالم ماندن سیستم جلوبندی و عقب بندی ، استفاده از قطعات اورجینال و اصلی است. فروش قطعات اورجینال در این مرکز به این جهت است که در آشفته بازار کنونی امکان تهیه قطعات اصلی توسط مشتریان تقریبا غیر ممکن بوده و سر آنها به روش های مختلف کلاه می رود.

تنظیم زوایای چرخ

خوروهای هیوندای در سیستم جلوبندی و عقب بندی این قابلیت دارند که تمامی زوایای مهم تعلیق از قبیل زاویه کمبر و کستر و توء ، قابلیت تنظیم داشته و این تنظیمات بعد از مدتی از تنظیم خارج می شود ، نتیجه این به هم ریختگی تنظیمات ، انواع لاستیک سایی، کشیدگی فرمان، و ناپایداری خودرو خواهد بود.

تعمیر تعلیق برقی

جلوبندی و تعلیق بسیاری از خودروهای امروزی به صورت الکترونیکی طراحی شده مانند KDSS پرادو و کنتیننتال جنسیس و پورشه و بنز و هیوندای و …، این مرکز تمامی عیوب ناشی از ایراد در این سیستم ها را شناسایی و تعمیر می نماید. رفع مشکلات تنظیم ارتفاع و کجی در خودروهای بالنی.

چکاپ کامل و بازدید چهار چرخ

با توجه به میزان اهمیت و حساسیت سیستم جلوبندی خودرو ، حتما قبل از سفر و خوصصا سفر در جاده های کوهستانی ، خودروی خود را به مرکز منتقل نموده و چکاپ و بازدید کاملی را از سیستم تعلیق خودروی خود به صورت کاملا رایگان انجام دهید. چکاپ کامل خودرو برای مشتریان این مرکز رایگان است.

تعمیر جلوبندی میتسوبیشی ، به دنبال بهترین جلوبندی ساز میتسوبیشی هستید ؟

 

تعمیرگاه تخصصی تهران مونیخ خدمات تعمیر جلوبندی میتسوبیشی را به شما عزیزان ارائه می دهد. این مرکز با استفاده از کادر ماهر جلوبندی ساز میتسوبیشی ، این خدمات را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام می دهد.